Tüm müşteri yaşam döngüsü boyunca insan merkezli, bağlantılı, çok kanallı müşteri deneyimleri sunmak.
Tüm müşteri yaşam döngüsü boyunca insan merkezli, bağlantılı, çok kanallı müşteri deneyimleri sunan CXM. Sektöre özel müşteri deneyimi çözümlerimiz, bölgeler ve diller arasında kişiselleştirilmiş, öngörülü ve özel müşteri hizmetleri sağlar.
Müşteri memnuniyetini artırırken operasyonlarınızı ölçeklendirmenize, gelirinizi artırmanıza ve maliyetleri azaltmanıza yardımcı oluyoruz.
Nexova, bankacılık ve finansal hizmetler, sağlık hizmetleri, perakende ve e-ticaret, teknoloji, telekom ve medya, seyahat ve konaklama, lojistik ve kamu hizmetleri gibi sektörlerde dijital dönüşümü hızlandırarak olağanüstü müşteri etkileşimi yaratmaya kendini adamıştır.
Müşteri deneyimi yönetimi çözümleri (CXM), müşterilerin kanallar, sektörler ve coğrafyalar arasında bir markayla nasıl etkileşime girdiği, marka vaadini yerine getirme ve müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırma ile ilgilidir.
25 yılı aşkın deneyimiyle Nexova, bu hedeflere ve daha fazlasına ulaşmanıza yardımcı olacak güvenilir bir müşteri deneyimi yönetimi danışmanlık ortağıdır. Müşterilerinizin ihtiyaçlarını derinlemesine anlıyor ve daha basit, daha hızlı, daha güvenli ve daha uygun maliyetli yolculuklar tasarlamak için sizinle birlikte çalışıyoruz.
Bize güvenebilirsiniz:
Küresel erişim
Talep dalgalanmalarını karşılayan hızlı ölçek
Evde çalışma seçenekleri ile iş sürekliliği
Çözümlerin genişliği
Sektörler genelinde derin alan uzmanlığı
20'den fazla dil için destek
Any-shore teslimat modelleri (7/24)
İLETİŞİME geçİn.
Teknik ekibimizle işiniz hakkında bir toplantı planlayın.
Durumunuzu analiz ettikten sonra sizin için bir yol haritası çizeceğiz.
Çerezleri temel web sitesi işlevleri için ve sitemizi nasıl kullandığınızı daha iyi anlamak için kullanıyoruz, böylece sizin için mümkün olan en iyi deneyimi yaratabiliriz ❤️